En ny leksak ska börjas i tid=)

Ja alla andra sitter å trycker de vill jag med. Jag sitter och trycker med mamma ibland..



Lite stor men de var roligt=)



De händer inget när jag trycker och slår. Den måste vara sönder..



Kanske fungerar om jag slår på den lite..



En rolig sak som vägrar att funka de måste vara nått fel.. Jag blir galen..



Om jag vänder på den så kanske de funkar. Jag har ju sett hur andra gör..



Jaha där har vi felet.. Klart den inte funkar när sladden inte är i.. SUCK..



Men hur ska jag få den att fungera när jag inte har nått att sätta i sladden i..



Kan jag får låna din data så att de funkar.. Du har ju data så hjälp mig att sätta i sladden..

Kommentarer
Postat av: mona

Så söt han är =) kramisssssss

2009-09-01 @ 18:44:56
URL: http://jonathans.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hej han är så gullig =) kika gärna in på min blogg :D är snart färdig med den =) kramisssss



2009-09-18 @ 18:31:48
URL: http://familjengustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0