Julen

Julafton 2009


Äntligen Julafton detta ska bli kul å se hur man ska fira den =)



Dom mutar mig med majskrokar undra vad dom har i kikaren nu..




Dom har inte fattat att jag inte vill ha nån tomte luva. Så de åker av nu.. HA HA



Här sitter jag i Bodils knä och vi kollar på kalle anka.



Här sitter jag i Ingvars knä och kollar mig runt.



Sitter å leker med en masa lekaker=)



Här hjälper mamma mig å dela på jul maten. MM de ska bli gott.



MM mu får jag smaka lite. Skynda dig mamma jag vill ha mat nu..



ÅÅ de var gott de var med mat. Jag vill ha mera nu..



Och nu när vi har ätit så måste man plocka in disken i diskmaskinen. Så duktig är jag.


Kommentarer
Postat av: Maria

Man ser iaf vem Mogge är lik, Sin mamma.. :-D

2010-01-19 @ 11:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0